18 januari 2023 | 1 min. leestijd
Tips

Veel gestelde vragen

Romy
Redacteur
Via deze blog vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen van onze gasten. Wanneer uw vraag hier niet bij staat, verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

  • Kan ik bij de vakantiewoning parkeren? Ja u kunt bij de vakantiewoning één auto parkeren.

  • Zijn er kosten voor een kinderbed en kinderstoel? Nee er zijn geen kosten verbonden aan het huren van een kinder- bed en/of stoel. U kunt aangeven bij uw reservering of u gebruik wenst te maken van een kinder- bed en/of stoel. Wanneer u deze reserveert worden deze bij aankomst voor u klaargezet in de woning.

  • Zijn er in de vakantiewoning hand- en/of theedoeken aanwezig? Nee deze zijn niet standaard gereserveerd. U kunt er wel voor kiezen om deze extra toe te voegen aan uw reservering. 

  • Welke koffiemachine is in de vakantiewoningen aanwezig? In onze vakantiewoningen is een filterkoffiezetapparaat en een Senseo aanwezig.

  • Is er wifi op het park aanwezig? In uw vakantiewoning staat een eigen modem. 

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er in de receptie? U kunt in de receptie betalen met PIN en contant.

  • Mag er op het park worden gebarbecued? Er mag alleen elektrisch worden gebarbecued. Op last van de brandweer is het niet toegestaan open vuur te maken.

  • Is er een supermarkt op het park aanwezig? Er is geen supermarkt aanwezig op ons vakantiepark. Naast ons vakantiepark vindt u een kleine camping-supermarkt.
    • Hoenderloo - Supermarkt Spar (ca. 2,5km)
    • Beekbergen - Albert Heijn (ca. 8,5km).
    • Apeldoorn - Dekamarkt, Albert Heijn, Aldi en Lidl (ca. 15km).

  • Is er een laadstation voor elektrische auto's aanwezig? Er is vooraan op het park een laadstation voor elektrische auto's.

  • Zijn huisdieren toegestaan? Huisdieren mogen in de meeste van onze vakantiewoningen verblijven. Bij reservering dient u dit aan te geven. Er mogen maximaal 2 huisdieren per accommodatie verblijven.
    De kosten per huisdier bedragen €5,- per huisdier per nacht. Om de vakantiewoning netjes te houden vragen wij het volgende van u en uw huisdier: Het huisdier mag niet op banken, stoelen of bedden.

  • Kan ik ook buiten openingstijden aankomen? Ja, echter vragen wij dit telefonisch per e-mail binnen de openingstijden door te geven, zodat we samen de sleuteloverdracht kunnen doornemen.

  • Kan ik ook voor openingstijden van de receptie vertrekken? Dit is zeker mogelijk. De vakantiewoning laat u achter zoals op de huisregels is beschreven. U kunt de sleutel deponeren in de witte brievenbus aan de receptiedeur.

  • Wat zijn de aankomsttijden en de vertrektijden?
    • De aankomsttijden zijn vanaf 15:00.
    • De vertrektijd is voor 10:00
  • Ik heb een storing buiten openingstijden van de receptie, wat moet ik doen? Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar voor noodgevallen. Wanneer er een dringende storing is die niet kan wachten tot de volgende dag kunt u bellen naar 055-3781793. Er is altijd iemand om u te woord te staan en (telefonisch) te helpen.